حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازخورد یه کامنت

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

چند وقت پیش ، هویجوری سر از وبلاگ این آقا ( محمد علی ) در آوردم .از قالبش خوشم اومد یعنی خداییشم برید نظراتش رو بزنید خیلی باحاله می پره بالا.خنده بهش گفتم یه قالبم هویجوری البته بی منت و مزد واسه منم درست کن. درباره یکی از دوستامم که خودش تو کارای گرافیکی واسش توضیح دادم که سرش شلوغه و همش منت میذاره اگه کاری کنه و خلاصه کارو تموم نمی کنه و همشم سر پول و از این حرف ها و گفتم اگه وقت نداری بهم بگو ، من کار تمیز می خوام و بقیه صبحت ها تا اینکه امروز واسم یه کامنت گذاشت ، من از یه جمله اش حرصم در اومد (نظرش رو می تونید تو متن بازخورد به نام محمد علی بخونید) و یاد یه خاطره افتادم که واسه خودشم نوشتم و دلم نیومد واسه شما نذارم ، چون خیلی آموزنده است و اگه همه (حتی خودم ) تو زندگی این روال رو پیش بگیریم ، نه تنها ایران بلکه جهان آباد میشه و زمین چقدر به این جور آدم ها نیاز داره. اما کامنتی که من برای محمد علی نوشتم :

پس زودتر راش بنداز که من خیلی دوس دارم یاد بگیرم

البته از این که هنوز بلاگ خودت رو راه اندازی نکردی! حدس می زدم سرت شلوغه

میدونی چیه

آقای سازگار رو می شناسی ( مداح اهل بیت و شاعر کتاب نخل میثم . اهل این نیستم  افراد رو بی خودی بزرگ نشون بدم، ولی همین که میری اون سر دنیا باز شعرای این بنده خدا رو می خونن خودش نشون دهنده یه نگاه خاص از بالاست به ایشون  )

خلاصه

یه بار یکی از نزدیکاشون به من گفت فلانی می دونی دلیل موفقیت ایشون چیه ؟

گفتم نه .

گفت یکیش که من خودم شاهدش بودم اینه ، وقتی ایشون یه شعر جدید میگه ، اگه یه مداحی بغلش نشسته باشه و بهش بگه این شعر رو واسه منم می نویسی میگه بفرمایید مال شما.

(دقیقن مث این می مونه  حمید عسگری یه آهنگ کار کنه بعد  محسن یگانه بیاد بگه  میشه بدیش من بخونم ، بعد حمید عسگری بده بهش ، به نظرت این کارو می کنه ؟ بلاتشبیه " خواستم مطلب رو بگیری" مسلمن  این کارو نمی کنه )

حالا بریم سراغ خودم و خودت تو هم می تونستی همین قالبت رو بدی به من اصلن دوتایی استفاده کنیم به نظرت چه مشکلی پیش میاداگه این اتفاق بیفته  ؟

می بینی ، دنیا خیلی کوچیکتر از این حرفاست ، شاید من ارزش نداشته باشم ، ولی با این کار ، شما با ارزش می شدی .

خدا نگاه نمی کنه ببینه تو به یه آدم با ارزش لطف کردی یا به یه آدم بی ارزش ، به این نگاه می کنه که آیا خودت و به تنهایی خودت یه کار ارزشمند انجام دادی یا نه !

آدمی باید متفاوت دیدن رو از یه جایی شروع کنه .

موفق باشی

آخر نوشت :

و نا خودآگاه ذهن به سمت این حدیث چرخید : قال النبی صلی الله علیه و اله: لئن یحتطب الرجل علی ظهره فیبعه و یستغنی به و یتصدق بفضله خیر من أن یسأل رجلا آتاه الله من فضله فیعطیه أو یمنعه؛ ان الید العلیا خیر من الید السفلی

پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله  فرمود: اگر مردی برای خارکنی به بیابان برود، هیزم جمع کند، با دوش خود حمل نماید و آن را بفروشد، از فروش آن خویشتن را بی نیاز کند و مازاد درآمدش را صدقه بدهد، بهتر از آن است که از ثروتمندی درخواست کمک نماید،که آیا مرد متمکن به او چیزی بدهد یا محرومش سازد. زیرا دست دهنده ، از دست گیرنده برتر است.

از قدیما رسم ،شب جمعه ها اخلاق می گن ،اینم قسمت ما و شما بود.زائر کربلا امشب واسم دعا کن آدم شم میشه دعا کنی خیلی داغونم ،خودت می دونی