حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرامش طوفانی

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ب.ظ

حلال ها

دقیقن باید بدونید بعد از ادامه مطلب هیچ خبری نیست و هر خبری هست قبل از ادامه مطلب

فقط باید کلیک راست کنید و گزینه نمایش تصویر یا ذخیره تصویر رو انتخاب کنید و ببینید و بخونید ...

دور و بر ما ، در طول روز پر از موارد مثل این، دارن جولون میدن و ما از وجودشون بی اطلاع هستیم

از امواج های متعدد با فرکانس های مختلف گرفته  که خواه و ناخواه روی سیستم عصبی و بدنی ما تاثیر میذاره

مثل همین متن مثلن سفید من ولی مطلب دار و نوشته شده

که به صورت نمادها و شکل ها و نوشته های مختلف جلوی چشم ما هست ولی دیده نمیشه

موارد مثل این رو شنیدم تو موسیقی ها با تکرار کردن بعضی جملات خاص به صورت یکنواخت با یه زیر صدای کمتر تکرار می کنن

که رو سیستم های فکری و عصبی ما تاثیر میذارن

می خوام بگم ما همه جوره در معرض انواع ظلمت های مادی و معنوی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در عصر تکنولوژی هستیم

و تنها راه ما برای رسیدن به یک تعادل قرار گرفتن در معرض نور به طور مستقیمِ

به عقیده من مصداق بارز قرار گرفتن در مسیر نورانیت در طول روز نماز هست و بعد از اون با شدت بیشتر زیارت حرم امام ها و امامزاده ها علیهم السلامِ و هیأت های هفتگی هست که انسان گرفتار میون این همه بدی و تاریکی،  اهل قرار میشه و هر هفته قلبش رو با شدت نورانیت این اعمال صیقل میده

من شدیدن به قاعده ی پروانه، کلاسیک ها بهش میگن نظریه آشوب ولی من همون پروانه رو بیشتر دوست دارم « پروانه ای در آفریقا بال می زند و گردبادی در آمریکای جنوبی شکل می گیرد.» اعتقاد دارم

اگر در مثال ها و موارد مادی این قاعده درست باشه ، روح که لطافتش بیشتر از ماده است بیشتر در معرض خطرِ و بیشتر باید مراقبش بود ، شما حساب کنید در طول روز چقد نور و چقد ظلمت روی زمین ایجاد میشه ، اول سهم خودمون و نقش خودمون رو حساب کنیم ، بعد بریم سمت اینکه یه حصار محکم برای مقابله باهاش پیدا کنیم

امیدوارم منظورم رو رسوده باشم گاهی شرایط اونطور که ما فکر می کنیم نیست ...

بِ چِ نوشت :

بر می گردم

یاد سنجد به خیر ...

همین قد که می گفت بر می گردم دلخوش می شدم

چقد امید خوب

وقتی امیدت رو ناامید می کنن واقعن باید چی کار کنی ؟