حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به نام نامی مادر دوباره بسم الله

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ق.ظ

اول از همه به خاطر تمام شعرهایی که نگفتم و متن هایی که ننوشتم من رو ببخش ، دوم به خاطر تمام شعرهایی که گفتم و متن هایی که نوشتم. سوم به خاطر تمام ساعات هایی که باید می خوابیدم و نخوابیدم و ساعت هایی که نباید می خوابیدم و خوابیدم ، چهارم به خاطر تمام خوردن های اضافی که باعث شد وقت بیشتری از عمرم رو توی دسشویی بگذرونم پنجم، پنجم نه! اصلن به خاطر حمال بودنم من رو ببخش خودت می دونی من جربزه ی تاوان دادن رو ندارم.

الان دوس دارم این رو بهت بگم که اگه یه روزی باهات چشم تو چشم شم و بهم بگی به خاطر همین حمال بودنم بخشیدیم تعجب نمی کنم، آقا یا خانوم خوب چون تو بدجور عاشق تری به خودم از خودم ، این رو هم می دونم که خوب گفتن خالی به تو خیلی بهتره، اینجوری بیشتر در خور شأن شماست صادقانه می گم؛ خوب ممنون

ممنون به خاطر اینکه حتی فرصت دوباره گناه کردن رو ازم نگرفتی نه از اون جهتش که هی غرقم کنی تو دورترین نقطه از خودت، از این جهت که می دونی هر چی باشم دوسِت دارم خوب جان

.

فیس بوک نوشت:

دیروز

معمولی

بهم گفت

دنبال کننده داری

+قبرستان