حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

راه رفتنی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ق.ظ

راه رفتنی رو باید رفت ، منتهی تصمیم گرفتن برای اینکه از کدوم راه رفتنی بری خیلی مهمِ. گاهی اوقات ما دوتا راه بیشتر نداریم مث اینکه تصمیم بگیری  هر شب با یه نفر باشی یا هر شب با یه نفر باشی !؟ کسی جلوی شما رو نگرفته برای اینکه از کدوم راه بری اما یادت باشه هر کس شرایط خودش رو داره پس خیلی خوبِ که با توجه به شرایط خودت مسیر رفتنت رو انتخاب کنی ، اصلن فهمیدن اینکه تو چه شرایطی به سر می بری خودش نصف راهی هستش که باید قبل از کفش خریدن بفهمیش.

خیلی اوقات ماها نقطه ی هدف رو مشخص می کنیم و شروع می کنیم به راه رفتن ، اشکال از اونجایی به وجود میاد که ما چشمون رو از هدف بر می داریم و اصطلاحن میزنیم تو جاده خاکی!

تو جاده خاکی زدن و سر به راه شدن خودش یه پروسه ی نانوشتنی داره از اون جهت که نوشتن ازش کار هر کس هر کس نیست!

به فرض سر به راه شدن و رسیدن به هدف بخوایم یا نخوایم کفش ما خاکی شده ، این خیلی شرایط بدیِ چون به هدف رسیدی منتهی نمی دونی با وجود این خاک رو پات چه خاکی تو سرت بریزی؟ "توجه به اینکه نکته ضروریِ که خاک ها انواع و اقسام مختلف دارن، از نوع خاک بر سری شروع و به گل ختم می شود"

خوش به حال اونایی که وقتی به هدف میرسن و به پشت سرشون نگاه میندازن با یه خط  _________ طرف هستن نه با یه خط  _____\/____

.

+اسپند 

+مرام نوشت:

اگه من بگم مریلا زارعی دوست دارم بده

پس این رو نمی گم می گم

مریلا زارعی خیلی مردی