حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پشت پست

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

اینکه پشت آدم گرم باشه خیلی خوب ، وقتی پشتت گرم باشه همه روت حساب می کنن ، همه جا جات و همه چی برات فراهم! بعضیا پشتشون به احترام مردم گرم ، اینقد خوب بودنُ صاف رفتن و صاف برگشتن که همه رو سرشون قسم می خورن این بعضی ها خیلی اوقات برای جلب رضایت همه همه کاری می کنن بالاخره نمیشه که این وجهه ی شاخص شخیص بدست اومده رو از دست داد!

بعضی ها هم پشتشون به پولشون گرم ، با این پول همه کاری می کنن و برای حفظ این پول همه کاری بیشتر! اینقد که اگه وجودشون رو منهای پول کنی حقارت به معنای حقیقی کلمه رو می تونی درک کنی

بعضی های دیگه هم هستن که یا پول دارن یا ندارن، به هر حال این پول اهمیت چندانی نداره چون مفعولشون نیاز به فاعل مقام داره این جماعت پشتشون به سمت و میزی که دارن گرم و این گرما به حدی رسیده که حاضرن پشت میزشون همه کاری بکنن تا یه وقت گوش بدخواهاشون لال! این گرما از پشتشون مفارغت نکنه اصلنم امکان نداره که میزشون رو ازشون بگیری و انتظار داشته باشی تا صبح زنده بمونن یا مثلن بتونن به زندگی ادامه بدن راحت تربگم جونشونِ هُ میزشون!

بعضی ها هم این پایین مایینا هستن که با واسطه لب تر می کننُ پشتشون به پدرشون گرم و تموم وسعت دیدشون خلاصه میشه تو کالکشنی از احترام مردمُ پولُ پستِ پدرشون!  و در طول زندگی هر جایی که هستن این بیان رو حمل می کنن: پسرشونِ "برای اینکه دخترشونم ناراحت نشن" یا دخترشونِ

... تا صبح میشه نشستُ از این بعضی ها نوشت ، بعضی هایی که هر کدوم از ما بعضی های جامعه به یه نحوی و با یه شدت و ضعف کمتر یا بیشتر در طول زندگی مون باهاش طرف هستیم و شاید بعضی اوقات طرف نشدن با این بعضی ها گریزناپذیر باش. الکی !!!

اما گفتنُ نوشتنُ ، هی بعضی بعضی کردن تموم میشه وقتی این بعضی رو می بریم پیش بعضی ها که پشتشون به خدا گرم ، بعضی هایی که خیلی کارا رو نکردن تا خدا شده همه کسشون ، تک پری که جای همه رو پر می کنه ، بعضی هایی که اینقد پریدن تا به جایی رسیدن که به خاطر همه همه کاری نمی کنن ، بعضی هایی که هواخواه یه نفر شدن تا همه گیر نباشن ، همه گیر نباشن تا پشتشون گرم پشت های پست نباشه!

اینکه پشت آدم گرم باش خیلی خوب ولی اینکه پشت گرمی آدم پست باشه خیلی بدِ حتی بدتر از بد!!!

+افطار

لب هات

می چسبِ

هر چی نباشه تو هم

روزیِ خدایی دیگه مگه اینطور نیست

اللهم لک صمنا و علی رزقک افطرنا و تقبل منا !

خدای من برات روزه گرفتم و با روزیِ تو افطار کردم قبول کن "لفطن"

+یه شعر زیبا