حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نوزاد

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

یادم نمیاد آخرین باری که یه نوزاد دیدم کی بود! یه آدم کوچولویِ خوردنی، از اونایی که وقتی لب هاش رو نگاه میکنی اصلن توجهت رو جلب نمی کنه! شایدم جلب می کنه اما نه بیشتر از لثه های بی دندونش مخصوصن اگه از اون مهربوناش باشِ هُ ، تو فهمیدهُ نفهمیده انگشتت رو شروع کنه به خوردن " نگید چقد چندشه این پسره، واقعن یه حس خاصی داره در عین اینکه قلقکت میاد دل کندنی هم نیست "

یه وقتایی کثرت نوزاد بیداد می کرد، الان قلت نوزاد بیداد می کنه ، قدیم ها نوزاد که  به دنیا می یومد از شدت علاقه و کثرت مهمانیات و مهمانیون احتمال زیر دست و پا له شدنش بود! اما الان شیش ماه این ور زایش و شیش ماه اون ور زایش قرنطینه با اشد مراقبات ضروریِ نوزادُ مامانشِ!

نوزاد

" این نوزاد رو باید آرومُ یه جورایی با حس چی میگه ؟ چی هست حالا! با کلی تعجب مضاعف می خوندید که اگه نخوندید خودتون ضرر کردید زیاد مهم نیست که برگردید و دوباره بخونیدش "

نوزاد

" این رو نوشتم برای اونایی که حال نداشتن برن بالا و دوباره بخونن، شما که درست خوندی رد شو برو پایین ،بذار اونایی که درست نخوندن راحت تمرکز کنن بی خودی هم شلوغ بازی در نیار که این چه وضعیه ، یه کم به دوستانت فرصت بده! نق زدن نداره ها! گفته باشم "

نوزاد وقتی به ذهنم رسید که و خدایی نوشت: "لذت واقعی همون حس آرامشیه که وقتی یه بچه شیرخواره رو بو میکنی و میگه به به بوی شیر میده" اینجا بود که یه حال غریبی بهم دست داد ، اولش فک کردم بوی شیر دادن بچه رو نمی فهمم چون پسرم! بعدش که کمی دقت کردم یه بوهایی اومد به ذهنم " فکرای بد نکنید لفطن!!!" منتهی اینقد تاریخ گذشته بود که ... هیچی دستم رو نگرفت ! به خودم که اومدم دیدم از آخرین باری که یه نوزاد رو بغل کردم خیلی وقتِ می گذره، اونقدی که خودم هم باورم نمی شه.

+اگه بفهمید

موقع درد و دل کردنتون

تلفن یه متر از طرف مقابلتون فاصله داشته

و اصلن به صحبت هاتون گوش نمیداده

چه حسی بهتون دست میده؟

من اکثر اوقات این کار رو می کنم

مخصوصن اون موقع هایی که در رابطه با نق زدن هاست

یا گله کردن از دست این و اون

یا مشکلات مالی

به طور دقیق

همه ی مواردی که طرف بی خودی به  من میگه

در صورتی که هیچ کاری از دست من بر نمیاد

و انتظار داره که من  انتقالش بدم

در انتهای مکالمه من:

به هر حال کاری از دست من بر نمیاد

امیدوارم حل بشه

این ها رو به خودش بگید بهتر !!!

+جالبه ها این تقارن پیامک های یهویی

الان پیامک زده: به لطف ایزد منان

امروز خداوند لطفش در حق ما کامل شد

و پسرم به دنیا آمد