حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازخورد

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ب.ظ
  •        این متن باز خورد این متن هستش بخونید

.

الان عقده ات واشد !

کف ، سوت ، هورا ، آفرین

فقط تو رو خدا ، همین جور سرت رو نندازی پایین بری

یه لحظه سرت رو برگردون ببین چه خبره

این تنای آش و لاش رو می شناسی ؟

نگو نه ، که می دونم می دونستی آخرش همین میشه

آره

اینا

همونایی هستن که تو عقده ی تو وا شدن.

عزیز دلم برگرد

نه اشتباه نکن ، تو عزیز دل من نیستی

با همون آش و لاشِ هستم

که  از پشت سرت انداختیش

من بغلش می کنم چون می دونم جوون تر از این حرفاست

که فرق هابیل و قابیل رو بفهمه

اما تو ؛

یه روز جواب این وا شدنت رو میدی

همون روز که بدجور بازت می کنن!

همون روز که کاشِ آش و لاش من

دیگه کاش نیست

یه حقیقت همیشه زنده است.