حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

حلال ها

به خاطر حلال ها بجنگ!؟

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

معرفی

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

آنقدر مشق هایم را خوب ننوشتم که تو هم به من گیر دادی، شاگرد خوب مدرسه! اما حیف نمی فهمی من از مداد و دفتر خسته شده ام از پشت میز نشستن از اینکه استاد رو به روی من بایستد و از آنچه نفهمیده بگوید ، تبیین کند و مسخره تر از همه دفاع کند!

خسته شدم از کارت ورود به جلسه، از امتحان جامعی که مانع تمرکز است مانع خواندن و نوشتن از آنچه می خواهم و دوست دارم، حتی از اینکه بگویم تعریف باید جامع و مانع باشد حالم به هم می خورد!

من معرِّفی هستم که هیچ معرَّفی ندارد پس پشت پا زدن به همه ی معرَّف هایی که معرِّفی را معرفی می کند حق من است! آن هم با تأکیدی به حمل اولی!!!

اما از من به تو نصحیت سرمشق امشب تو صحیفه سجادیه باشد، نخواستی توحید صدوق را بخوان ، اگر نشد حافظ بخوان و بخواب.